DéDouble is in 2016 opgericht door Désirée Donkers. Zij is een Business Developer en Salesmarketeer puur sang. Haar directe affiniteit met commercie, vermogen om strategische samenwerkingsverbanden te ontwikkelen en onderhouden en genereren van nieuwe inkomstenstromen is daarbij haar sterke kracht.
Specialiteiten:
– Business Development, Marketing en Communicatie.
– Introductie nieuwe producten/diensten/concepten en lancering/implementatie van de initiatieven.
– Ontwikkelen en onderhouden van strategische samenwerkingsverbanden en partnerships.
– Projectmanagement van multidisciplinaire projecten organisatiebreed en/of met strategische samenwerkingspartijen.
Daarnaast is aan DéDouble een uitgebreid net werk van senior-professionals verbonden op het gebied van: onderzoek, innovatie, business development, marketing en conceptontwikkeling.
DéDouble in beeld:
Goals are dreams with deadlines
Wij kijken verder dan de korte termijn. Waar wilt u naar toe met uw onderneming en hoe kunnen wij daar aan bijdragen. Eén ding staat voorop: uw doelstellingen en deadlines. Wij maken niet alleen plannen maar leveren daadwerkelijk. Gewoon hands-on en resultaatgericht.
Media, social, online
Wij hebben passie voor media en online. Media is sterk, beïnvloedt en is beïnvloedbaar. Media hebben een eigen visie en mening. Daar staat DéDouble ook voor: passie en visie.
Mierlose Zwarte
De Mierlose Zwarte is een kers die beroemd is vanwege de bijzondere smaak. Die bijzonder heerlijke smaak wordt bepaald door de bodemsamenstelling in Mierlo. Laat DéDouble nou ook geworteld zijn in datzelfde Mierlo op diezelfde bodem. Dat maakt ons zo onderscheidend.
Karinthië
Mediterrane zomers, koude winters, rust en ruimte met een stukje nostalgie en degelijkheid vroeger. Authentiek in de puurste vorm. Dat spreekt ons aan.
Coco Chanel
Coco had het bij het rechte eind toen ze zei: “In order to be irreplaceacle, one must always be different”. Daar draait het om. Het creëren van onderscheidend vermogen. Onderscheidend, dat zijn wij ook.
Philips DNA
Innovatie en vernieuwing zit in onze genen. Dat kan ook niet anders in “De slimste regio”.